prensesko ah o çevredekiler dilleri kopsun emi bi insan bunalıma girene kadar söylerler. Özür değil tabi ki takılma söyleyen olunca da ver ağzının payını. Ne biçim insanlar var ne kadar acımasızca eleştiri yapıyolar. Benim kızım 18 aylık olana kadar yürümedi hayatı zindan ettiler,5 yıl 2. Evladım olmadı kız kısırısın sen dediler,hamile kaldım çok sevinme karnında ölürse üzülürsün dediler,doğum yaptım oğlum sarılık oldu ve hayli yüksek çıktı ill 1 ay mama takviyesi yaptım aaaaa sütün yok mu dediler,mamayı bıraktık sadece emdik bu kez sende çok kilo almışsın ne acaip olmuşsun dediler. Dilleri kopsun bacım bunların takma kafana