Findikfistik Happy1003 3. Ayda zorunlu aşı yok, ama yaptırmak isterseniz özel aşılardan rota aşısı var ücretli. 3-5. Aylarda veya 2-4. Aylarda yapılıyor. Eğer yaptıracak olursanız 15 haftayı geçmemesi gerekiyor diye biliyorum