Merhaba, 3 ay 11 gunluk bebegim var. 3. Aya girdigimizden beri uykuya asiri direniyor. Gozleri kizariyor ovuşturuyor tüm sinyaller mevcut ama koluma aldim mi basliyor aglamaya. Asla uyumak istemiyor. Ilk basta uyumaya zorlamayayim dedim ama uyutmayinca da ciglik kiyamet agliyor. Kendiliginden artik cok yorulup gozleri kapansin diye bekledim o da olmadi. Simdi uyutmaya basladigimda huysuzluguna aldiris etmeden devam ediyorum ve piş piş sesi ile onun sesini bastiriyorum. Direniyor ama gözleri yari kapali agliyor en sonunda uyuyor. Sorum şu, uyumaya zorlamakla hata mi ediyorum? Uyku icin agladiginda kaldirip kucagimda dolastirmayi meme vermeyi altini degistirmeyi denedim hic bir sekilde susmuyor mecbur kavga dovus uyutuyorum. Acaba 4 ay ataginda uykuyla ilgili neler yasadiniz? Nasil cozdunuz?