Kader51 kbb doğru olmuş ama korkmayın inşallah bişeyi yoktur benim kızım da öyleydi küçükken sizin bebeğiniz ne kadarlık bilemiyorum ama biberondan çekerken nefes almayı unuttuğu için öyle oluyo demişti doktor sık sık sen ara ver demişti yani 3 yudum çekiyosa biberonu çıkarıp tekrar veriyodum ya da indiriyodum biraz mama akmasın diye ilerleyen zamanlarda sa zaten alıştı şu an 3 yaşında hala hızlı içicem diye pipetle falan bişey içse nefesi kesliyo🤷🏻♀️😂