[silindi] Kızlar merhaba 🙈 doğum yapalı 9 gün oldu bugün, 5 tane dış 2 tane iç dikişim var bunların iyileşmesini beklerken ilk doğumumda kestikleri epizyo dikiş yeri şişti ve acıyor yaşıyan varmı geçermi? Şişmesi neden ?
AslanIzmir35 Bilgim yok benim de ilk doğumum 7 ay oldu doğum yapalı arada ağrı giriyo yere çömeldiğimde hemen zonklamaya başlıuo 😏