Kızlar oğlum 18 aylık ve hala konuşmuyor. Yani şöyle ki anne,baba,mama,dede,nerde,gitti,vermem vb kelimeler söylüyor onun dışı bıdırdanıyor sürekli. Normalde vurmayı bilmeyen çocuk istediği olmayınca elinde ne varsa fırlatıp ağlıyor aşırı derecede. Kendiyle yaşıt parkta bir cocuk olsun sevmezse eğer itelemeye kalkıyor güzellikle anlatıyorum ama bazende çok sevdiği olunca sarılmak öpmek istiyor arası yok yavrumun🤣 benim dediklerimi dinliyor ama işine gelenleri yapıyor sadece. Sorduğum şeylerin bazılarını gösterebiliyor örneğin yüzündeki organlarının elini ayağını biliyor bazen şunu getirir misin annecim dediğimde getiriyor ama bazen de duymazlıktan geliyor ya da duysa bile dönüp bakmıyor anlam veremiyorum. Yaşıtı o kadar çok arkadaşı var ki kız olanlar özellikle daha fazla kelime söylüyor. Özellikle çocuklara vurma eylemini aşamıyorum anlatıyorum anlamıyor galiba ya da yapmak istediği için yapıyor. Yemek yemesine gelince gün içinde ağzına lokma koymuyor 2-3 dilim salatalık yiyor belki o da. Onun dışı hep mama içiyor. Birde şu 3-4 gündür babasının işleri başladı eve geç geliyor uyumadan görüyor ama 1 saat kadar onun etkisinden mi bilemedim sürekli mız mız artık bende sinirden ağlayacak hale geliyorum dayanamıyorum çok hareketli bi cocuk bide. Sizde durumlar nasıl? Ne gibi şeyler öğrendi sizin minikler 😇 bana da fikir olur hem