uykusuzMoMm Alınırmııı kızlar ödemmidir öyle aşırı yemedm sadece patates kızartması yedm hergun bıde ev yapımı kek yapmıstım 2 aydır kek pogaca vs yapmıyordum dıyetteyım dıye göbegımde şiş 3 gundur anlamadm tartıya cıkınca moralım cok bozuldu 😬😭
Deletedmom_9857 uykusuzMoMm Adet görüyormusunuz onun öncesinde şişlik olabilir ama yine de her gün kızartma yemeyin 😂 kilo değildir herhalde 🌸
Katya uykusuzMoMm bir keresinde nasıl olsa pazartesi diyete başlıcam diyip cuma cumartesi pazar öyle bir yedim ki 3 kilo almıştım. Pazartesi diyete de başlamadım tabi o 3 kilo hala bende 🤦🏻♀️
uykusuzMoMm Deletedmom_9857 adetıme daha cok var cnm 21 inde oluyorm her ayın vallahi ya bıdaha yapmıycm kızartma filan ay çok canım sıkıldı 1 kg fılanda degıl 3 kg😭
uykusuzMoMm Dn123 ahhh ahhhh bu kilolar 😬😬 umarım ödemdır. 1 hafta spor su hamur işide yemeym bakalım kac cıkacam 🤧🤕🥺
uykusuzMoMm aybukemom öyle yapayım kuzum sebze yemegı tüketiym ekmek fılanda yemeyim bari kg olarak yapısmasn bana 🤕
Deletedmom_9857 uykusuzMoMm Üzülmeyin toparlarsınız hemen bol bol su için paketli gıdalardan uzak durun bir de hareket hemen etkenini gösteriyor 🌸
uykusuzMoMm Deletedmom_9857 ay inşallah kuzum ya 🥰 nefsime uydum zayıfladm hedefe az kaldı dedm yedm 😪 ama gobegımde şiş baya ödem oldu bence bende 1 hafta sonra bakayım kıloma
uykusuzMoMm Katya insanın canı cok sıkılıyor cnm ya bu kdr kısa surede boyle kg alınca aylardır yeme yeme hedefe 3 kg kalınca amann az kaldı dedm patates yedım kekıde yaptım tabı porsiyonada dıkkat etmedm oldu bana +6 kg 😪 dogum kgsu kadar zor gıden kilo gormedm
Periii uykusuzMoMm olabiliyor bünyeyle alakalı metabolizma hızın yavaşsa kilodur kızartma kek olunca ama hızlıysa kilo olduğunu sanmam kendimden biliyorum
Biscolataerkegim uykusuzMoMm Hayır alınmaz aşırı fazla kalori tüketimi olması lazım ki imkansız o kadar süre içinde. Bende yaşadım aynısı 4 kilo vermiştim bir baktım üç gün içinde 5 kilo almış gözüküyorum. Adet gününe de vardı ilaçlardan diye düşündüm ama aynı gün içinde adet oldum anladım ki ondanmiş 😁 Çok tuz tüketmeyin bu arada bol su veya ödem atıcı meyve sebze tüketin
uykusuzMoMm Biscolataerkegim vallahı bı kahvaltı yapıyordm dıyet ekmegı 1 dilim yaptıgım kekten yedım 2 gun 1 er dilim cocugun pesıne kosmaktan aksam yemegı yemedıgım bıle oluyordu oyle asırı bır yenem olmadı kahvaltı yapıyorsm aksama yemıyorm aralarda oyle ha bıre abur cubur yıyen bırı degılım anlamadm bu kıloyu canımı sıktı ama hıssedydm aldgımı bır şişlik var ustumde 😪😪🤧
Biscolataerkegim uykusuzMoMm Yok canım mümkün değil zaten muhtemelen seninde adet dönemin yaklaşmış 😁 Kabızlık durumu da yaşıyorsan tamam işte
mom073 uykusuzMoMm canım karbonhidratlar vücutta su tutar o tartıda gördüğün kilo değil 3 kilo alman için 21 bin kalori alman lazım o da imkansız. Bol bol su iç karbonhidrat alımını azalt eski kilona dönersin😍
uykusuzMoMm mom073 yaaaa saol kuzum valla moral oldu🥰 yarın baslıyım ay cok canı sıkılıyor ınsanın kısa surede 3 kg gorunce 😭