Karas Katarsis canım hiç tatlı değil normalde ama bana bi kere alexe gitmem yetti yıllardır kafama kazınmış acısı 😅
bikerem Karas Ankara medited tip meekezinde. Cildiye doktoru yapti ( dermatolog). Nasıl dua ediyorum bi bilseniz
Ysfmt demetdiyebiri35 tüyler bitene kadar alexe devam mı edilmeli.yoksa incelen tüylere diod mu yapılmalı.bana son iki seansta diod yapalım dediler emin olamadım
Cinarrr Karas bende 7 yıl önce koltuk altı ni yaptırmıştım altı ay öncede diğer bölgelere başladım acı esigim inanılmaz düşüktür ama İnanki dayanilmayacak bir adı asla değil mutlaka basla kendine yapacağın en büyük iyilik olacak
Ysfmt Karas ben de gidiyorum da alex fazla can yakmıyor.diod yakıyo biraz.en az buz lazer acıtıyormuş.en etkilisi de alex
Ecreee Karas ben buz lezere gidiyorum özel bölgem için güzellik merkezinde satılan anestezi özelliğinde olan kremden almaya karar verdim.yoksa dayanamıyorum..
Ocakannesi5341 demetdiyebiri35 bir şey sorabilir miyim? Ben 4 seans gittim ve hamile olduğumu öğrendim bıraktım. Tam da dökülmeye başlamıştı. Şimdi ara verdim jilet yapıyorum. Jilet iyi mi? Ve tekrar 5 seansın kaldı etki eder mi?
Ysfmt Ocakannesi5341 benimki iki hamilelikle yarım kaldı.ilkinde jilet yaptım hep.kalınlaşma oldu tüm vücutta.ikinci hamileliğimde epilatörle aldım.sadece genital kalınlastı biraz
demetdiyebiri35 Ocakannesi5341 tekrar jilet yapmak yerine ağda yapın bence jjilet eskisindrn daha çok çıkartır
Ecreee Karas yok canm,iki kere bikini bolgmee girdim ama dayanamadim,bu ay gittiğimde alıp orda sürüp öyle yaptircagim..bikini bölgesi gerçekten çok hassas bir bölge özellikli alt kısmı .buz lazerde acı yok diyorlardı oysa bende oluyor..🤦