Gokturk-10 Ben burnum kırık oldugu için çok az bir ücretle devlet hastanesinde olmuştum, haydarpaşa numunede 3 bin liraya geçen sene. Bu sene yapmıyorlarmış pandemi dolasıyla galiba, bir sormanız lazım ama doktorumdan aşırı memnundum. Iyiki olmuşum, bende sizin gibiydim bogulur gibi oluyordum resmen hamile kalmadan olayım dedim, iyiki olmuşum🥰