pelinsss Oğlum 10 aylık olmak üzere, her bezini açışımda eli oraya gidiyor. Oynuyor bide gülüyor, banyo sırasında oturttuğum için rahat görüyor ya yine oynuyor 🤦🏻♀️ İnşallah geçer
Civcivimmm pelinsss benim oğlumda aynı şuan 9 aylık ve yaklaşık 2 3 aydır her bezini açışımda eli hep pipisinde 🤦♀️
semaahmet omerleeglence oğlum değil de kızım hep oynadı seyiyle şimdi her aklına geldiğinde surtuyo orasını dünya doktora götürdüm normal dediler oynamasını izin verme cnm yoksa çok basının agirir ben kız dört yaşında hala yapiyo bı ara birakiyo yine devam doktorla hep dedi orasını ellemeye başlayınca ilgisini cekicek şeyler yapın diye tavsiyem izin verme orasını unutsun
omerleeglence Cidemkisa Bende Dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama alışkanlık oldu sanırım aklına gelince hicbisey dinlemiyor 😑
Ates_mami omerleeglence evet canım her çocukta oluyor. Doktor bize öyle söyledi. Hatta bunun olması gelişiminin normal bir parçası dedi. Kendi kimligini keşfediyormuş. Dışardan görüntü hoş olmuyor sadece. Her çocuk bu dönemi geçiriyor ya çok az yapıyor yada Fazla. Yada fark etmiyor bile aile. Dışardan gören bilmeyen cahil insanlar da bunu başka şeye yoruyor. Bana görümcem çocugun yanında ne yapıyorsunuz da bu çocuk pipisiyle oynuyor bile dedi. Sıkılma yani bu duruma. Doktora da sor oda aynı şeyleri söyler. Sünnet olmadı oğlum acaba sünnetsiz oldugu için mi yaptıralım mı bile dedik. Asla dedi doktor. Bu durum normal hatta olmazsa anormal karşılarım sünnet için de yaşı geçti artık dedi.
semaahmet omerleeglence aynen öyle kuzum ne yap ne et onunla oynamasına asla izin verme yoksa işinin çok kötü ben kaç senedir cekiyom valahi
omerleeglence semaahmet ayy Allah yardımcıniz olsun gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Şuan ne durumdasınız peki. Dikkat dağıtma ise yarıyor mu
semaahmet omerleeglence hayır yaramiyo kuzum bildiğini okuyo şuan üç gündür yapmiyo şükür insallh yapmaz yoksa okul zor olucak bize
omerleeglence semaahmet Allah yardımcınız olsun gerçekten yaşadığım için biliyorum Cook sinir bozucu bir durum
Ates_mami omerleeglence bilmiyorum canım devletle görüşmedim. Özel bir klinikte cerrahla görüştüm. Yaşadığım yerin en iyisi o. Kesin ona yaptıracagız çünkü. Çocuk doktorumuz da o cerrah da 2_6 yaş arası hiç önermiyoruz dediler. Kaçmıyor sonuçta önermiyoruz dediler ısrar etmedik. Yoksa parasıyla degil mi isterse yapar
Nevanin_annesi omerleeglence ben bir pedagog dinledim tuvalet eğitimi aşamasında normal diyordu çünkü çocuk organiyla tanışıyor dokunacak. Lakin bunu sürekli yapar hale gelmişse lütfen çocuğunuza daha fazla sarılın öpün koklayın. Yakınlık arayışı içinde oluyormuş eskisi kadar kucaklaşma vs olmayınca.
omerleeglence Nevanin_annesi Evet bu çok doğru olabilir ne kadar ilgi verirsek o kadar laf dinleyen huzurlu çocuk oluyolar. Ama bizim de tabiki bir günümüz diğerini tutmuyor maalesef
Baloglumdoruk omerleeglence ay benimkide 14 aylık 2 aydır bezini açar açmaz eli direk pipiye gidiyor çok üstüne düşmüyorum ama Bi doktora sorayım dedim