Balloglum bendeki braun marka kullandım memnun kaldım bacaklarımda sadece tek tük tüy kaldı yine yapsam onlarda biticek ama vakit bulamıyorum.Esmerlerde biraz daha uzun sürüyor bitmesi birazda can yakıyomuş benim kızım esmer o çok acıdığını söyledi.Ben beyaz tenlitim anlamıyorum bile atım yaparken