Ada1234 bana sarılıp ağlayabilirsiniz ☹️ Benim oğlum 31 aylık hala bişey yemiyo. Aç aç nasıl yaşıyor anlamıyorum. Neler neler yaptım yok. Aç bıraktım, zorladım, bağırdım yok. Önce sağlıklı beslensin diye uğraşıyodum şimdi ise yeterki yesin diyorum. İlerde düzelir diyolar bekliyorum.
Ben sizin bebeğiniz kadarken kaşık maması veriyordum onu severdi bi deneyebilirsiniz.