giyus06 atak atak diyorlardı başıma gelince anladım🤣 oğlum 3,5 aylıkken atağı başladı 1,5 ay sürdü korkutmak istemem ama perişan oldum, gece uykusu 0 sürekli ağlama hali asla susturamadık, öğlen 12 gibi zor uyutuyordum ben de onunla uyuyordum bütün gece bittiğim için, eşim işten geldiğinde çoğu zaman bizi uyurken buluyordu, çok ağır geçti o dönemde sütüm çok azaldı bir daha da eskisi gibi olmadı sütüm. Atak dönemi geçince herşey normale döndü, uykusunu 6. Aydan sonra anca düzeltebildik