Mavieylul burnu tıkalı olabilir . Benim bebegimde de oldu meme reddi malesef çok zorlandım 1-2 hafta ugraştırdı beni ama mama ya da ek bişe vermedim emmeyi bırakmasın diye burun tıkanıklıgı varsa emmiyolar ya da atak geçiriyolar o dönemi atlatana kadar sabrediceksin benim kızım şuan 8 aylık halen biberon almıyo :) ama şükür emiyo