Kızlar benim oğlum şuan 27 aylik bir kardeşi oldu hem benim için hem onun için kış’a doğru oyun grubu yada kreş gibi bir yere göndermek istiyorum kendini geliştirsin paylasmayi öğrensin sizin gönderdiğiniz memnun kaldığınız bir yer var mı? İzmir de oturuyorum Eşrefpaşa civarı.