turansmom nasıl kullanıyorsunuz acaba mesela ben sadece net alısverişlerimde kullanmayo düşünüyorum ben havale mı yapıyorum para yüklemek için yoksa gidip karta kendim mi yatırıyorum bana nerelerde nasıl kullanacağım hakkında kısa Bi bilgilendirme yapar mısınız rica etsem