egeninanns Şu an misafir olduğumuz için sağlık ocağı biz bakmayız dedi . Hastaneye gitmeden bi burda sorayım dedim . Bu şişlik nasıl geçer neden olmuştur sizce ?
merve0128 egeninanns tırnak batması gibi sanki bence bi hastaneye götürmelisin canı acıyordur çocuğun
Rubab_Mommy egeninanns Sicaklik var mi parmaklarinda ?Ben o tirnagin yaninda minik etler olur ya koparinca acir kizarip şişer parmaginda biraz ateşi olur
egeninanns Yelda35 merve0128 doktor ayaküstü su toplamış dedi dokununca ağlamıyor aslında götüreceğim yarın da bugün yapabileceğim bişey var mı acaba diye sorayım dedim
egeninanns Rubab_Mommy yok hiç acı da yok öyle bi sıcaklık durumu da yok böyle su toplamış morarmış biraz acaba ısırdı mı dişi var 2 tane çok ağzına alıyor