Waffle bu gidişle öyle olacak gibi🤣 kahvaltıda omlet yapıyorum, ara öğün armut veriyorum bazen içine bebe bisküvisi koyuyorum, sonra çorba yapıyorum, akşam üstü yoğurtla birlikte biseyler vermeye çalışıyorum ama akşam yemeği sıkıntı oluyor ne vereceğimi bilemiyorum gece 9 gibi kaşık maması yapıyorum içine avokado koyuyorum 11 gibi de uyuyor her gün aynı rutin o da sıkılıyor belki, bide hem tek başıma bakıyorum hem de hiç ama hiç durmuyor kendimize yeri geliyor yemek yapamadığım günler de oluyor malesef