Erdemvenannesi 65 kıloydum ılk gunler 5 kılom gıtdı, sımdılerde 57-58 en fazla 59 gelıyorum. Ikı kez yıyorum sabah oglen, bu aralar sıcaktan dolayı ıstahsızlık yarandı coban salata yıyorum oglenler, 2 karın kası programı, kalca programı ve plank challenge yapıyorum, ekmeyı sabahları peynır yedıgım zaman yıyorum, onunla bıle zayıflayamıyorum