Kizlar selam
Bebeğim 9 günlük sezeryan dogum yaptım taburcu olduktan 1 gün sonra kontrole gittik sarılık cikti. Fototerapi gördük 10 a dustu. Tabi bu süreçte yapmam dediğim şeylerde yaptım. Mesela başucuna altın koymak, sarı örtü, Sarı yazma vs gibi. Bizim gibi sarılık geciren anneler bilgi verebilir mi kaç günde geciyor ? Ekstra birşeye gerek var mı ?