Kızlar 23 günlük bebeğim her emme sonrasında fazla fazla kusuyor baya sıvı bir kusmuk sonra tekrar emmek istiyor uyanık olduğu her an em kus em kus olarak geçiyor benide yıpratıyor bu durum. Emdikçe kusuyor kustukca emmek istiyorm emdikten sonra dik tutuyorum 10 15 dk yine kusuyor. Uykusunda bile kusuyor. Bunun için dr gittik 10 günlükken emzirme sürenizi 2 değil 3 saat yapın fazla geliyordur dedi. Denemeye çalıştık ama 3 değil 1 saat bile beklemiyor ki her an emmek istiyor bekletemiyorum 3 saat . Bir daha ki kontrolümüz haftaya umarım bir çözüm bulurlar. Sizin var mıdır bir tecrübeniz böyle olan ? Bu ara da kilo kaybı olmamış 3600 doğmuştu şimdi 4 kg