iremalp Her emzirmemden sonra kusuyor çok fena sanki hepsini çıkartıyor tabi acıkmış oluyor mama veriyorum onuda kusuyor gazını çıkarıyorum kakasını yapıyor ama bu durum hem beni hem onu çok yoruyor böyle bi durum yaşayan lütfen yardımcı olabilir mi
VSD-61 iremalp bebeğin kusması normal benim kızım 7.aya kadar kustu.ama bana doktor fışkır tarzda kusar kilo alımı az ise o zaman bakarız demişti..
sherlock_mom iremalp bebeğin kusması normal die biliyorum ama fışkırır tarzda burun dan falan kusmuk gelirse götürmeniz gerekiyor
Linaninannesiii iremalp reflüsü var canım doktora git maflor verir büyük ihtimal ben gece damlatıyorum 2 aylıktan sonra uykuları düzeldi gece uyanmadan uzun süre uyuyabiliyor. Birde reflü yatağında yattı 3 ay boğulmasın diye. Doktor söyledi bunları
Linaninannesiii iremalp eğer fışkırarak sürekli kusuyorsa reflü. Yani bizde öyle efsane fışkırıyor hatta post açtım😪 yazan olmadı. Reflü maması ver dedi doktor kilo almıyor diye. 4 aylık 5,700 kilosu hala daha fışkırarak kusuyordu reflüsü var😪
Asyaaass Reflü olabılir mı acaba bi doktora dansın isterseniz benim bebegım de 5 haftalık arada bnmkı de kusuyo
iremalp Linaninannesiii ben de reflü yatağında yatırıyorum yarın doktora gidecez inşallah teşekkür ederim
Gzdnrkls iremalp Fışkırtma şeklinde mi kusuyor ? Benim oglumda hala kusuyor bende cok korkuyordum nasil doycak hepsini cikardi diye düşünüyordum zamanla azalıyor 4 ay 10 gunluguz cok az azaldi iste 🤷