defneesra Kızlar bugün iki aylık olduk siz ne zaman bişeyleri eliyle tutmaya başladınız Ben eline vermeye çalışıyorum ama tutmuyor farklılık gösteriyor sanırım çocuktan çocuğa
mina00 defneesra 40 gunluktu kucuk cıngıraklı oyuncak verıyoduk elıne 2.ayında artık kendısı tutuyodu, resımlerden baktımda tarıhlere, tabı her bebek farklı bızımkıde dıs falan konusunda tenbel davrandı
Hismom defneesra 3 ay ve sonrasında geleb bir yetenek erken yapanlar da oluyor ama aslıdna 3. Ayda el keşfi başlıyo
MotherOfAlmila defneesra Biz de 2 aylik 11 gunluguz. Bizim minnos da tutmuyor.. Bugun ses cikaran o benim jelatinini sevdi ama tuttu. Oysaki cingirakli dikkat cekici renkli oyuncaklar ama dokusuna alismaya calisiyor.. Dogudugundan beri sadece benim elimi ve babasinin elini tuttu sadece.. Hak veemek lazim.😅
mina00 defneesra sızınkınede masallah, ama hıc bır bebekle kıyaslamayın hepsı ozel bende bazı konularda kotu oluyodum ama baktımkı benımkıde yapıyo sadece farklı zamanda
defneesra mina00 Hismom MotherOfAlmila GoGirl Rika hepinize teşekkür ettim sağlıkla büyütelim inşallah bebecikleri 😘
Rika Kasitli olarak tutmasi sallamasi 5.ayda olur fizyolojik olarak. Erken tutma olayi da bilincli olmuyor motor gelisimleri bu sekilde.