zeynepduha normalde doğması gereken tarihe göre mi yaptınız doğduğu tarihe göre mi ? Mesela biz 38+5 te doğduk. Uygulama 40. Haftaya göre yazcaksın dio ama benim o tutmuyo. Doğduğu tarihten itibaren tutuyo. Sizde bebeğinizi gözlemleyin. 2. Sıçramadan sonra anlarsınız 😊