Kızlar 4 aylık bitti. 4+3 üz sütüm yetmiyor kilo almıyormuş. Reflüsü çok püskürterek kusuyor her seferinde memeden sonra. Reflü maması aldık ama biberonu reddiylr. Aven philips kullanıyorum ilk 15 günlükkem alıyordu biberonu ve hipp mamayı. Sonra hippi beğenmedi diye golden goat aldık onuda beğenmemişti bugğnde doktor kilo almıyor reflü maması verdi. Onuda almıyor biberonu almıyor emmiyor ağızda bekletiyor diye kaşıkla vereyim dedim bayıla bayıla içmiyor. Kaşığa yapıştı bırakmıyor birde güçlü zor aldım karşığı. Sonraki vermelerimdede kaşığı itiyor 30cc fslan böyle savaş halinde verdim siz neler yapıyorsunuz? Evolvia Ar- reflü maması kullanıyoruz