Tunisinannesi Kizlar babalar günü için eşime lacoste markasindan polo alacağım, fakat kalıpları genel olarak büyükmüş eşimde 73 kg normalde slim fitte M beden giyiyor. Alan varmi yada kullanan o markayi bi gelsenize🙈 büyük alip rezil olmak istemiyorum😅
cokgezenti_30 Tunisinannesi biz sürekli kullanıyoruz tam beden diyebilirim büyük yada küçük değil zaten tüm vucuda oturmaması gereken modeller onun
Tunisinannesi cokgezenti_30 biliyorum oturmaması gereken oversize bir kalip ama eşimin üstündede çuval gibi dursun istemiyorum 🙈 yardimci olurmusunuz bana bel ve göğüs çevresi 94 cm. S beden mi almaliyim? Slimfitte.
Smyr6346 Tunisinannesi bence tam beden alın o markaların tişörtleri kalıp gibi duruyo s küçük gelebilir
cokgezenti_30 Tunisinannesi m almalısınız benim eşim de m alıyoruz sürekli kullanıyor boyu 185 kilosu 72
Tunisinannesi Smyr6346 mağazadan birine sormuştum arayip oda kaliplar geniş demişti ama m mi alsam 🙈 ay denetmeden kiyafet almak cidden çok zor
Tunisinannesi cokgezenti_30 anladim. Slim fitte m diyorsunuz değil mi🙈 renktede karar verebilsem iyiydi🤣
cokgezenti_30 Tunisinannesi evet normal olanda s giyiyor slimfıt de m giyiyor valla bizde her renk var çünkü aynı renk giyiniyoruz eşimle 😂😂 asla farklı renkle dışarıya çıkmıyoruz
Tunisinannesi cokgezenti_30 mağazayı arayıp bir sordum kilo ve ölçülerine slim fit s almalisiniz dedi😅 cidden kafam allak bullak oldu yaaa
Tunisinannesi Babe şimdi aradim mağazaya sordum da, slim fitte s almalisiniz diyor. İyice kafam karıştı gerçekten🙈
Babe Tunisinannesi biraz da esinizin fizik yapisiyla alakali bu..Boyu kisadir 80 kilodur M beden olmaz boyu uzundur 80 kilodur M beden olur..Neden bu kadar stres oldunuz siz alin olacagino dusundugunuz bedeni eger uzerine olmazsa zaten degisim yapiyorlar
cokgezenti_30 Tunisinannesi yani ölüm ypk sonunda devlet meselesi yaptınız olmazsa değiştirirsiniz yada siz giyersiniz yerine başka olan bedenini alırsınız
Tunisinannesi cokgezenti_30 onlarla uğraşmak ölüm o yüzden bu kadar sıkıntı yapiyorum😂 geçen yine bişey almıştım da eşime küçük geldi her markanin kalibi farklı malesef o durumdan mahcubiyetim var 💆♀️