Mom084 Haberler rota virüs aşısı yaptırmadı o yüzden bebeği öldü derse evet onlarda da sorun var derim. Aşı karşıtlığı kadar sizin gibi ciddi anlamda aşı savunucularının üslupları da yanlış olabiliyor bazen… @Utkucan bu arkadaşın üslubuyla sizinki arasında fark var misal olarak. “ Olacak , ölecek” gibi kelimelerden ziyade ,” bu şekilde sonuçlanabilir şöyle olabilir” kullanılabilir. Tartışmaya girmek istemiyorum zaten haberlere nasıl bağladınız onu da anlamadım.