İki gündür sürekli düşüp yükselen ateşi var, 39.5 kadar çıktığı oldu. İki hastaneye götürdüm idrar kan hepsi bakıldı hiç birşey çıkmıyor. Serum verildi biraz rahatladıktan sonra yine başladı çok çok huzursuz, hiç birşey yemiyor sadece anne sütü istiyor. Doktor iki üç güne geçer dedi ama gerçek anlamda perişan olduk. Ne olabilir 6. Hastalık dan şüpheleniyoruz geçirenler var mı ? Bilgisi olanlar lütfen yazsın ateş için evde neler yaptınız.