Oturanlar muhakkak vardır bu sene izin dolayısıyla tatil 23üyle 30u arasına denk gelecek soğuk olurmu acaba diye tedirgin oldum geçen sene 8 15 arasında gitmiştim döndüğümde hala sıcaktı. Muhakkak oturan bilen vardı beni bir aydınlatırsanız memnun olurum 😂