O suçlama hissi her prematüre annesinde var :( ama takdir-i ilahi dedikleri olay bu. Rabbim bizi bu şekilde sınamış, yeter ki canları sağ olsun yavrularımızın. İstediğin kadar hastane de yat değişen bir şey olmayacaktı. 25. Haftamda özel hastane de yatışım oldu 3 hafta yattım ama engellenemedi 28. Haftamda da doğum yaptım. Zamanında doğan bebeklerden nefret ediyordum, kucağına bebek alıp resim çekilenleri silerdim çok kötü bir lohusalık geçirdim ama şuan panik atak hastası oldum. Ve İnan çoo..K pişmanım. Sen iyi ol ki bebeğin senden güç alsın. Rabbim bebeğine güç kuvvet versin, kucağına almayı nasip etsin canım.