Veyselaras Kizlar bir bucuk aylık oğlum günde bir defa kaka yapardı dün geceden beri dört beş defa kaka yapti iki bezi dolu doluydu diğerleri azar azar ama ishal mi acaba 4 gündür biogaia gaz damlasını kullanıyorum o yapmış olabilir mi
Esssma Veyselaras pio gaia probiyotiktir bağırsaklarını çalıştırmıştır kakası çok sıvı ve çok fazla yapıyosa üst üste ishalden şüphelenin ama hafif kıvamlı falansa sorun olmaz benim oğlumun doktoru günde 5 kerede tapabilir 5 günde bir de yapabilir demişti normal bence 🙏🏻
merve0128 Veyselaras biogaia ile ilgili değil canım devam etmelisin biz 4 aydır kullanıyoruz bazen olabiliyor. Kızım bazen günde 1 defa yapıyor bazen 3 4 kere. su gibi olursa eğer ve sürekli devam ederse doktora götürmenizde fayda var
Balkupu Veyselaras anne sütü alan bebek için günde 10 kereye kadar normal demişti doktorum ama yine doktorunuza danışın isterseniz
Veyselaras Esssma sarı içinde beyaz puturcuklar var ama sanki balgamlı gibi yapış yapış ediyor kullanmaya devam etmeli miyim acaba böyle değildi hiç kakası biz kendimiz aldık eczanaden doktor sadece alabilirsiniz dedi ilaç hakkında bir açıklama yapmadi
Esssma Veyselaras çünkü bi reaksiyon göstericek bi damla değil hatta ek gıda da yoğurt yemeğe başlayana kadar kullanmalısınız bence probiyotik bağışıklık için önemli bi kakasını gözlemleyin hep aynı şekilde oluyorsa danışın ama bir kereye mahsus değişik şekillerde olabilir
Veyselaras Esssma kaka yapmaya devam ederse doktora götürcem ama yarına anca malsf acile de gitmek istemiyorum
Veyselaras merve0128 İçinde sanki balgam gibi parçalar var sarı renkte foto yükleyeceğim ama yapamadım su kıvamında değil ama bir anda artınca korktum
merve0128 Veyselaras fotoğrafını çekip doktoruna göstermen de fayda var o zaman canım tortulu yapıyor benim kızımda ama aynı mı acaba bilemedim