Papatyaninannesii Ada0133 biz 4 ay gündüzleri 1 saat ara ile en fazla 1.5 saat ara ile geceleri 3 saat ara ile emziriyorum güdüzleri genelde istedikce emsieiyorum oda en gec 1.5 saati bulur
Zeyna_ Ada0133 ne zaman isterse ozaman emziriyorum açıkçası. Buda bazen 1 saatte bazen 2 saatte bir oluyor
Fundakara Ada0133 5 buçuk aylık oğlum 2 saatte bir emziriyorum bazen huysuzluk yapıyor daha erken ya da daha geç emziriyorum gecede en geç 3 saatte emiyor
Oyku_nisa Ada0133 Benimkide 5aylik cogunlukla her saat emziriyorum nadir 2 saati buluyor aslında 2saat olması gerekiyor göğüsler dolmuyor çünkü ama istiyor gelmeyince de kızıyor :))
canikom Ben de gündüzleri 1 buçuk saatte bir emziriyorum nerdeyse. Geceleri de uyandıkça emziriyorum.
Sumeyra87 Ne zaman isterse ozaman bu ara atakta cok sik emmek istiyor.kusuyor fazla geliyor ama yinede emmek istiyor.bende sasirip kaliyorum ama napiyim hemme hemme diyip duruyor.5 bucuk aylik.
Sumeyra87 zeynepduha aynen bende oyle bekliyordum yok 4 saat yok 3 saat.bence onlar uzun uyuyan bebekler.bizimki 45 dk uyuyor ataktayken hem uyurken emmek istiyor hem uyaninca napicami sasiriyorum kusuyor bide oyy oyy
zeynepduha Ada0133 son bir şey sorsam henüz çok yeniyim 48 günlük anneyim ☺️ Memelerin terbiye olması kaç ayı buluyor?
Ada0133 canikom benimki 10dk bile bulmuyor artık bir de oyun yapmayı öğrendi ayrılıp ayrılıp emiyor 🤦
zeynepduha canikom benim kızım da 48 günlük 1,5 saatte bir emziriyorum ama memeler henüz terbiye olmadığı için çok ağrım oluyor
canikom zeynepduha evet canım o zaman taş gibi oluyor. Emzir sürekli hem sen rahatlarsın hem çocuğun için de faydalı .
Sumeyra87 Ada0133 aynen soyle bi bakiyor memeye arada inceleme yapiyor.bi ses duyarsa kafayi ceviriyor.ama yinede fazla geliyor emdigi illaki kusuyor ya.kusmasa hic dert etmicem surekli bi kiyafet degistiriyoruz