Kızlar merhaba,bebeğim 7 ay 3 günlük🙏 iki dişi çıktı hiç anlamadık.dünden beri ateşli,memeden ayrılmıyor,huzursuz😔 üst dişleri kabarmış gibi geldi bana,bugün öğleden sonra doktora götüreceğiz.Bebeği böyle ateş ile diş çıkaran annelerimiz ne kadar sürdü bu ateşli günleriniz ortalama? Bebeğim bugüne dek hiç ateşlememiş,hiç hastalanmamış bir bebekti.Dünden beri bebekleri hasta olan,o küçücük melekler için derman arayan anne babalara dua ediyorum.Allahım hepsinin yardımcısı olsun inşallah 🤲