merve135 Merhabalar, bebeğim 7.5 aylık. Alt dişleri çıkmaya başlıyor. Normalde sürekli yemek isteyen bir bebekti fakat şu an ağzına lokma koymuyor. Bir önerisi olan var mı, bu iştahızlık ne zaman geçiyor?
merve135 mina00 geçmiş olsun, benim kızımın da iki diş peşpeşe geliyor. Huysuzluk, hafif ateş vs ama en çok iştahsızlık geçmezse diye korkuyorum. 🤦🏻♀️
Elfidaaa Hiç bir fikrim yok açıkçası bide benimki daha 3 buçuk aylık erken diş çıkarıyoruz bende nasiplenirim belki tavsiyelerden 🤭
merve135 Elfidaaa erken dönemde biraz daha zor diye biliyorum ama bebekten bebeğe çok fark ediyor. Kimi rahatsız oluyor kümi hissetmiyor bile. İnşallah kolay atlatırsınız.