Merhaba, kızlar doktor önce nimenrix yapalım o gerekli bexsero yeni bir aşı ben yaptırmadım çocuğuma sen bilirsin dedi Yani gereksiz değil yaptıran var ama dedi olumsuz konuştu biraz sonra 1-2 ay sonra kontrol gittiğim de bexsero oldu mu dedi hayır böyle böyle dediniz dedim bu sefer yapalım diyor. Kafam çok karıştı siz ne düşünüyorsunuz