maggie mülakatla atama oluyor ,takvim açıklandığında basamak basamak her aşamanın tarihi yazıyor.atanmanin ucu mülakattan geçiyor,mülakat pain artı eksi 1 puan oynatabiliyor yada yuvarlama yapabiliyorlar.orasi komisyona kalmış,üzüldüm şuan keşke bunu mülakattan önce merak edip meb’i arayıp danışıp karar verseydiniz.kpss başvuruları devam ederken bence kpss başvurusu yapın bari birde arkadaşınız 2 yıl geçerli olan sınavda atandiysa onceden mülakata girip o puanı kullanmıştır belki