Eylul2elif hayır bilmiyorum maalesef ama hemşire 3 -4 aydır bekleyenler oluyor demişti demek ki en az o kadar süte var 🤷🏽♀️ Bence aşı ne zaman gelirse yapıyorlar ayı fark etmiyor bizim dokturumuz bu ara çok su çiçeği hastası geliyor demişti çünkü son gittiğimizde.
Ayrıca mesela başka sıkıntı da şu iki aşı arası en az bir ay olmalı onu beklerken başka aşı zamanı geliyor bu sefer ya aynı güne denk getirmek gerek ya da yine beklemek gerek o yüzden çok karışıyor. Biz şansa menenjitle aynı güne ayarlayabildik 13. ayda