hulyaaa-123 Buraya hafta hafta yazıcam eğer kilo verirsem göbeğimi eritebilirsem söylücem kızlar ❤️ Şuan 63 kiloyum bakalım hayırlısı
Minik2589 hulyaaa-123 bende 63tum şuan 57ye düştüm ..diyet +Leslie 45 dk olanı yapıyorum….hedef 52 ☺️kolay gelsin dizede..🥗🥗
hulyaaa-123 Minik2589 ayy inşallah bende düşerim emziriyor musunuz neler yediniz nasıl dikkat ettiniz
Minik2589 hulyaaa-123 yok emzirmiyorum ben ,günde 3litre su sabahları limonlu ılık su ,ekmek makarna ,pilav tamamen çıkardım bol bol salata sebze yemekleri+ 45dk Leslie yapıyorum..