cenese35 kızlar 10 ay atagı diye bise var mı ya kafayı yicem oglum 10 aylık istahı gitti evin icinde bagırıp duruyor kafayı sıyırcam akşamları uyumuyor kafamı duvarlara vurcam ya artık yıldım
Begonvillll cenese35 benimkide 2 gün sonra 10 aylık olcak.iştah 1 haftadır yok. Gece uykusuda çok bozuldu. Atakmıdır bilmem. Birde mama sandalyesine oturmuyor bas baa bağırıyor
Birranneee34 cenese35 Ay dün ben kriz geçiyordum 9 ay 16 günlük bebeğim. Durmuyor kucağa alıyorsun kendini atıyor yere koyuyorsun ağlıyor şaşırdım ne yapacağını. Bu kaç gündür böyle durmuyor . Bı arabasına koyup parka götürüyorum o zaman duruyor az
Aybikesuna cenese35 benim kızımda öyleydi diş herhalde dedim ama çıkmadı 2 gündür iyi sanırım atak oldu 10 ay 24 günlük bugün
geldigelenanne cenese35 yaşadım çok zor geçti uyumadı huysuzdu yemedi vs ama geçiyor ve yeni atağı başlıyor :)) şuan 15 aylığız arada gene geliyo heyheylerimiz
Slda35 Anlattıklarınızın hepsini birebir yaşıyorum sıçrama döneminde oluyor sanırım.Biraz daha sabır diliyorum hepimize
Papt_ya cenese35 ayni seyi yasadim 42-46 srasi atak haftasi ataklarin en firtinalisi buymus herseye agliyordu birde dis cikarma dönmemine denk gelmisti artik uykusuyluktan en son ne yaptigimi hatirlayamiyodum 😅 simdi hafifledi ama biraz sabir
1ipekgibi- cenese35 bizde 10 aylığız uykuda bi sorun yok hatta düzene girdi diyebilirim ama iştah tamamen gitti.hiç bişey yemiyor sadece mama içmek istiyor şaşırdım kaldım.ayrıca çığlık atma bağırma bizde de var.bütün gün çığlık atıyor