Mucize21 yarım kundak yapabilirsiniz ben ikizlerimi 5 aya kadar yaptım doktor önerisiyle. Ama ayakta sallamk hiç iyi birşey değil hem siz hem bebek için. Bebeğinizin rahatı için çok fazla bı yere gitmeyin derim. Beşikte salliyorsaniz bile onu yavaş yavaş bırakın. İnan alisiyorlar istikrarlı bı şekilde yaparsanız. Şimdi 8 buçuk aylıklar besiklerine koyuyorum uyuyolar. Bı yere gidersem de yatağa,kanepeye yatiriyorum uyuyolar. Tek desteğimiz emzik şu anda