Merhaba anneler 2 tane oğlum var biri 2 buçuk yaşında diğeri 10 aylık hepimiz aynı odada yatıyoruz ama küçük oğlumun aglamalarindan büyük oğlum geceleri uyaniyo ona yan odamızı yapmak istiyorum ama içim el vermiyo kendini kötü hissederse diye dışlanmış hisseder diye bide bende kötü hissediyorum kendimi ama ona oda da yapmak istiyorum sizce ne yapmalıyım anneler