Aslında hem sorundan bahsedicem hem biraz içimi dökücem kızlar, daha önce yazmıştım burda kızım başını tutamıyor 3 ay 11 günlük oldu kucağımda kendimden ayrırıyorum başını dik tutamıyor aşağı düşüyor, sırtüstü alırkende kendini tutmuyor. Yüzüstü ise kaldırıyor kafasını. Neyse 3 ay kontrolünde zaten doktorunun dikkatini çekti hemen nörolojiye yönlendirdi bizi vakit kaybetmeden gittim. Nörolojik sıkıntı yok binlerce şükürler olsun. Eeg çekildi doktor bir şeyi yok dedi. Vitamin eksikliği dedi, kan değerleri de düşükmüş 10 gündür kullanıyoruz. Henüz toparlayamadı. Biliyorum iyimiş işte diyeceksiniz ama ben neden bir türlü huzur bulamıyorum, kafamı takıyorum. Eşime diyorum madem iyi neden toparlayamadı kızıyor bana tartışıyoruz. Bazen ben böyle düşündüğüm icin kendime kızıyorum demek ki zamanı var işte diyorum iyi bebeğin bir şeyin yok bunun üzerinden gecmeden kızımı kucağıma alınca yeniden icim cız ediyor bak tutamıyor. Cok yoruldum sürekli yavrumu takip ediyorum. Bu bende takıntı oldu hasta olan benim diyorum psikolojik destek bile almayı düşünüyorum. Napıcam ben bu kafayla ya 🥺