Kızlar kızım 1 yıl 9 günlük emiyor gece uyumadan önce tok tuttsun diye bu zamana kadar aptamil verdim şuan aptamil3 devam sütü veriyorum 120cc doktorumuza yazdim geçenlerde gece beslenmesini kes uyumadan önce artık dışarıdan besin almasın sadece meme alabilir dedi ama sadece meme ile doyup uyucagini sanmıyorum dis doneminde olduğu içinde ek gidayı az alıyor kes demesindeki sebep ne olabilir ben birakmasam 4 numaraya geçis yapsam bir sıkıntı olurmu ki 🙈