Oğlum 6 aylık oldu. Meme+mama gidiyoruz. Bu aralar mamayı arttırdık. Benimde göğsümdeki sertlik indi. Mesela gece 12 de emzirip yatırıyordum. Sabaha kadar uyanmazsa gözğüslerim taş gibi oluyordu dokunurken acıyordu. Şimdi istersem 1 gün boyunca hiç emzirmiyim hiç sertleşmiyor. Soğuldu mu artık. Mamayı düşüreyim diyorum. Daha emmesini istiyorum çünkü 😒