Tirtilinannesiii Kızlar bebeğinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz benimki bir hafta sonra üç aylık olacak
Vyildz Tirtilinannesiii uyurken kesiyorum canım ilk zamanla etini keserim diye törpüyle kısaltıyordum şimdi tırnak makasiyla kesiyorum yine torpuluyorum çünkü ne kadar kısa olursa olsun yırtıyor torpuleyomce yirtmiyor
bebegimlebuyuyorum Tirtilinannesiii Bebek tırnak makası ile duştan sonra kesiyorum. Duş sonrası rahatlamış oluyor sesi çıkmıyor.
Sssedaaa Tirtilinannesiii oğlum 9 aylık hala uyurken kesiyorum uyanıkken kesmek imkansız. Makas şeklinde olan tırnak makasiyla kesiyorum
Browni_61 Tirtilinannesiii kucsgima oturtup kesiyorum ama durmuyo törpü yapamiyorum kesip birakiyorum sadece kesmeyi bile zorls yapiyoruz hareket ediyo cok.