Kızlar sezeryan olalı 5.buçuk ay oldu 6 ya gireceğim neredeyse birkaç gündür yanma vardı baktım gri birşey iltihap mı acaba diye dokundum ip 🧐Allahım o an içim tuhaf oldu doktoruma randevu aldım ama 4 gün sonraya sıra buldum şuanda ağrı yanma yok ama orda ip var sizde de oldu mu ?