150_gelartik ben kemikleri de yumuşak diye şu anlık yatırmıyorum canım sert bi yerde yatsın omurgası düz olsun diye şahsi fikrim benim dr lar sert yatak diyolarmış okuduğum kadarıyla o çok boğumlu gibi ya, ya düzlemek lazım içini bişeyler sererek ne biliyim sen bilirsin yine de rahatsa uyuyosa içinde uyusun benimki hiç bi yerde uyumuyo 😅 onda mı denesem napsam