Kkubu80
benim oğlumda muska var aslında ben hamileyken sübyen vardı bende hocaya gittim bana muska yapmıştı dedi doğumdan sonra da bebeğe yapılacak diye bizde 49 çıktıktan sonra yaptırdık 5 yaşına kadar taşıyacak dedi üstünde gittim yerelde götürüyorum ama hiç işe yaramadı o zamanın parası 250 TL yaptırdım benim muska mı da 300 yapmıştı ama bana karı oldu cnm