Mltmylnz ha bide nacizane tavsiyemi dinlerseniz ki bende 6 ay 3 günlük oğlumda doğduğundan beri reflüyle uğraşıyorum 10 günlükten beri kusar gastrotuss baby,yetişkin gaviscon,gaviscon infant,motilium,thickener şu anda da lansor kullanmaya başladık hiç biri bi fayda etmedi 4 aylık olunca geçer 5 aylık olunca geçer 6 aylık olunca geçer diye diye aylar geçti tamam 4 aylık olunca azaldı gibi azaldı derken 30 kusuyosa 25 kusmaya başladı abartmıyorum yeni doğan o kadar kiyafet aldım ki gören israf der ne yapayım yetiştiremiyodum ki şimdi biraz daha azaldı günde 5 e kadar falan düştü ama tamamen geçmedi allahım cezası illet yani diyeceğim o ki bekleyin ve kabullenin allah şifanızı versin inşallah