Merhaba,
Ben pp plastik biberon kullanıyorum. Anne sütünü sağıp veriyorum yada aptamil hazır sıvı formül süt kullanıyorum. Her iki durumda da buzdolabından alıp kullanmam gereken durumlar hep oluyor. Buzdolabından çıkan soğuk sütü pp biberona koyup kaynatmış olduğum suyun içinde bekletiyorum. Sonra bebeğe veriyorum. Pp plastik biberonlar sağlıksız mı acaba? Siz neler kullanıyorsunuz?